"Natte" Peronne prooi voor vader en zoon Reintjes .

01-07-2016 09:35

Het was me weer een duivendagje zeg !! Het is huilen met de pet op . Zelf mis ik van mijn kleine ploeg nog een hele bruikbare weduwnaar en hoor rond mij heen dat er wel meer weg zijn . Laten we hopen dat het weer beter wordt en we met de jongen nog wel een leuk seizoen kunnen spelen . Afgelopen zaterdag was de krasdoffer van Willy en Ronnie Reintjes de snelste van Montferland , kring 3 en de hele afdeling 9 van 10672 duiven.De 676 kwam uit de goede richting met een koppel duiven van 20 stuks . Er sloeg een duif een paar keer met de vleugels , toen mijn vader dat zag , floot hij een paar keer en kwam de 676 met een ere rondje naar beneden met als gevolg een geweldige afdelings overwinning . De 676 komt uit de 187 van Willy die ook al vele malen kop uitslagen heeft gevlogen op afdelings viveau . Hij komt rechtstreeks van Michel Driessen . De moeder komt via Berth Knaven van Bertie Camphuis die de duivin extra voor de 187 heeft uitgezocht .Dit is een mooie overwinning voor Willy en Ronny na een moeilijke winter met veel ziekte van Willy .

Willy en Ronny nogmaals gefeliciteerd en bedankt voor bijdrage ,

groet J.P.